Na zľavových portáloch je väčší záujem o skipasy do domácich stredísk

16.12.2013 Bratislava

Bratislava 16. decembra (TASR) – Skipasy do domácich lyžiarskych stredísk vedú aj v tomto roku v rámci ponuky zľavových portálov pred záujmom o lyžovačky na zahraničných svahoch.

Podľa Slovenskej asociácie portálov kolektívneho nakupovania (SAPKN) to môže byť spôsobené predovšetkým lepšou prístupnosťou domácich lyžiarskych areálov.

"Nie sú s tým spojené ďalšie väčšie náklady na cestovanie a ubytovanie ako pri vzdialenejších zahraničných strediskách," opísal pre TASR hovorca SAPKN Marián Tar. Druhým dôvodom je podľa jeho slov aj ťažšie vybavenie zľavy na skipasy v zahraničí pre slovenské portály.

O skipasy je pritom podľa asociácie na zľavových portáloch veľký záujem. "Je to totiž produkt, ktorého cenníkovú sumu ľudia dobre poznajú, prípadne si ju vedia rýchlo vyhľadať," uviedol Tar. Súčasne je v lyžiarskych strediskách podľa neho garantovaná rovnaká kvalita pre zákazníka s kupónom i bez neho.

Záujem o kúpu skipasov cez zľavové portály potvrdzuje aj Zľavomat.sk. Počas uplynulej sezóny sa prostredníctvom neho predalo 11.796 skipasov. "Očakávame, že túto zimu ich bude ešte viac," odhadol riaditeľ portálu Tomáš Sroka. Najviac skipasov si lyžiari kúpili podľa jeho slov do Fačkovského sedla, a to 2037 kusov.

Predaj zlacnených skipasov cez portály kolektívneho nakupovania vítajú aj zariadenia v rámci cestovného ruchu. "Ak zľavnený skipas priláka do strediska lyžiara, profituje cestovný ruch v regióne, keďže návštevník spravidla využije aj ďalšie služby, ktoré poskytujú miestni. Či už ubytovacie, gastronomické alebo iné," doplnila riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Región Liptov Darina Bartková.
 

Vyberte región